KIVÁLÓ MEGFELELÉST KÍNÁLUNK!
A GONDOSAN VÉGZETT, BIZTONSÁGOS ÉLELMISZER-ELŐÁLLÍTÁS KULCSA
Az igényes és egyre tájékozottabb Vendégek, Vásárlók azokat a forrásokat keresik, ahol már a fogyasztásuk előtt meggyőződhetnek arról, hogy az ott készült ételek, a forgalomba hozott élelmiszerek biztonságosak. Az Ön vállalkozása is egyre jobban megfelelhet igényeiknek.
Az élelmiszerek, ételek (vendéglátó termékek) különleges áruk:
- állandó fogyasztási kényszerben élünk, és
- érzékszervi tulajdonságaik alapján: ízük, színük, illatuk, állaguk, stb. szerint gyakran nagyon nehéz eldönteni a megfelelőségüket.
További gondot jelent, hogy a fogyasztásra kész termékek ellenőrzése rendkívül költséges, gyakran a fogyaszthatóság határán is túlnyúló (lenne). Nem is beszélve egy-egy rosszul sikerült termék vagy széria negatív minőségköltségeiről:
- az előírt zárva tartás miatti bevétel-kiesésről,
- a megfelelő működés elérésének költségeiről, időigényéről,
- a vevői bizalom helyreállíthatóságának hosszadalmasságáról, ellehetetlenüléséről,
- a kellemetlen sajtónyilvánosság miatt sérülő hírnévről,
- a bírságok és nem vagyoni károk jóvátételének (sérelemdíj) horribilis összegéről,
- a személyi felelősségrevonás hosszadalmasságáról, költségességéről és lehetséges következményeiről (erre külön szolgáltatásban ajánlunk védelmet).
Az élelmiszerlánc vállalkozásainak tehát igen nagy gondossággal kell végezzék a tevékenységüket, emellett meg kell őrizzék a hagyományok és a személyes kreativitásuk által megkívántakat. Ez azért is nagyon nehéz és felelősségteljes feladat, mert csak az élelmiszerek/ételek előállítására vonatkozó jogszabályok címeinek a felsorolása közel kilencven oldal (a NÉBIH honlapján). Viszont a bizonyítás rendje fordított, 2004 óta az előállítók feladata.
Az élelmiszerek/vendéglátó termékek alapos elemzéssel kiválasztott minőségjellemzőit tehát az előállítás lépései során kell ellenőrizni, ellenőrzés alatt tartani. Az ott megfigyelt/megmért, és az előzetesen meghatározott értékhatárok között lévő termékparaméterek feljegyzésével, és a nem megfelelő termékek kizárásával garantálni lehet az előírásoknak, fogyasztói elvárásoknak való megfelelést.
Ez az élelmiszer-biztonsági rendszer: ÉBIR/HACCP.
E rendszereket naprakész állapotban kell tartani, időszakonként (például: étlapváltáskor, új termékvonal indításakor vagy évenként) igazoló eljárásokat kell végezni a rendszer működéséről.
SZOLGÁLTATÁSOK:
a.) - A MEGLÉVŐ HACCP-RENDSZER FELÜLVIZSGÁLAT nélkül vajon áll-e írott eszköz áll a rendelkezésére a várható hatósági ellenőrzések jegyzőkönyveivel szemben? A helyzetfelmérés alapján nemcsak megalapozott javaslatokat kap, és hozhat azonnali intézkedéseket, hanem rendelkezésére áll egy rövid- és középtávú terv, hogy milyen korrekciót, egyszerűsítést, fejlesztést mikorra lehet elvégezni. Ezzel a különben előírt, időszakonként kötelező felülvizsgálttal egy lépéssel közelebb kerülhet a Gondos Gazda - Felelős Fogyasztó termékcímke elnyeréséhez. Önálló szolgáltatásként is igénybe veheti. Irányár: 29.900,- Forinttól, ami a kiszállás díját is tartalmazza.
b.) - ELAVULT VAGY SABLONOS RENDSZEREK TESTRE SZABÁSA. Megengeheti-e a vállalkozása, hogy ne alkalmazza a Vevői megelégedettség szolgálatának nemzetközileg legelismertebb, legkiforrottabb eszközét (ISO 9001)? Következetes megközelítésével alkalmas akár az évszázados hazai hagyományok, a személyes kreativitás és a legjobb gyakorlatok elemeinek ötvözésére. Ha már régebben (nem) nyúltak a rendszerhez, különösen itt az ideje egy valóban testre szabott, megbízható alapokon nyugvó HACCP-rendszert működtetni. Önálló szolgáltatásként is igénybe veheti. Irányár: 29.900,- Forinttól, ami a kiszállás díját is tartalmazza.
c.) - JÓL MŰKÖDŐ HACCP-RENDSZER MŰKÖDÉSÉNEK IGAZOLÁSA. Hogyan győződhetnek meg ellenőrei egy szempillantás alatt, a köteles gondosság elve betartásáról? Írásos tanúsító Igazolással bemutathatja, hogy a kritikus szabályozási pontokra vonatkozó előírások folyamatosan teljesülnek, azaz a rendszer működik. Önálló szolgáltatásként is igénybe vehető. Irányár: 29.900,- Forinttól, ami a kiszállás díját is tartalmazza.
Szolgáltatásaink tárgyi adó mentesek.
Kiváló megfelelést kívánunk!
Qualitéka Minőségügyi Szolgálat
Budapest, Páskomliget utca 6.
Mobil: 06 20 515 0638
E-mail: qualiteka (kukac) gmail (pont) com